Susisiekite su mumis

Jeigu norite gauti detalesnės informacijos Jums rūpimu klausimu, užpildykite formą apačioje ir artimiausiu metu su Jumis susisieksime:

Vardas

El. paštas

Tel.

Šalis

Specializacija

Žinutė

Aš įgalioju tvarkyti šiuos asmens duomenis susisiekimo, paslaugų teikimo ir informavimo apie „Trade Corporation International, S.A.“ („Tradecorp“) produktus bei paslaugas tikslais pagal Duomenų apsaugos ir Privatumo politikos sąlygas, nurodytas adresu Privatumo politikos sąlygas. Esu informuotas (-a), kad, norint atsakyti į visas susisiekimo užklausas iš šalių, kuriose bendrovė neturi buveinės ar vietinių biurų, mano asmens duomenimis gali būti dalijamasi su „Tradecorp“ atstovais ar platintojais toje šalyje. Žinau, kad galiu pasinaudoti savo duomenų apsaugos teisėmis, ypač informacijos, prieigos, konsultavimosi, taisymo, prieštaravimo dėl tvarkymo ir šalinimo teisėmis, kreipdamasis (-i) į „Tradecorp“ duomenų apsaugos skyrių el. pašto adresu DataProtection@sapecagrobusiness.com


Kontaktai

Tradecorp - Europe, Sub-Saharan Africa and Iran

Tradecorp 20 metų jubiliejus Baltijos šalyse: interviu su Marc André, mūsų pionieriumi Baltijos regione

2021 m. Tradecorp švenčia 20-uosius verslo metus Baltijos šalyse. Siekdami prisiminti savo istoriją šiame regione, pabendravome su Marc André, Tradecorp pionieriumi Baltijos šalių rinkoje.

1. Kaip ir kada pradėjote dirbti Tradecorp?

2000 m. baigiau darbą „NORSK HYDRO“ (dabar YARA), kai SAPEC įsigyjo „Tradecorp“ ir pasiūlė man atlikti mikroelementinių ir lapų trąšų rinkos tyrimą Šiaurės Europoje. Įdomu pažymėti, kad biostimuliatoriai nebuvo tyrimo dalis, nors dabar jie sudaro daugiau nei pusę dabartinių „Tradecorp“ pardavimų.

Pagrindinė šio tyrimo išvada buvo ta, kad „Rinkos lyderystė yra pagrįsta tvirta patirtimi rinkoje ir gebėjimu greitai reaguoti į augintojų problemas. Buvimas šalia galutinio vartotojo ir produkto patikimumas yra pradinės patekimo į rinką sąlygos“.

Pateikus šį tyrimą „Sapec“ valdybai, jie paprašė manęs sukurti dukterinę įmonę Europos ir Afrikos šalių rinkoms, pritaikant šiuos principus. Prisiėmiau šią atsakomybę prieš 17 metų, subūręs 40 žmonių komandą, su visomis reikalingomis funkcijomis rinkai plėtoti, produktų agronominiam pozicionavimui, taip pat rinkodarai, pardavimams ir klientų palaikymui. Visiems kartu su puikia komandine dvasia mums pavyko sukurti įspūdingą apyvartą, Ying ir Yang derinio, kūrybiškumo ir griežtumo, entuziazmo ir tvirtumo pagrindu.

ESA Team

2. Kaip pradėjote Tradecorp verslą Baltijos šalyse?

2000 m. bendravau su Suomijos įmone „Kemira“, su kuria man pasisekė prisiimti atsakomybę „Specialiųjų trąšų“ kūrimo komandoje.

Tuo metu manęs paprašė apmokyti įmonės pardavimo komandas pardavimo įgydžių, „Kemira“ vadovai taip pat buvo apmokomųjų tarpe. Ši patirtis buvo sėkminga ir užsimezgė labai tvirti asmeniniai ryšiai; tai man palengvino pristatyti „Tradecorp“ produktus Baltijos šalyse, ir būtent plėtodami šiuos ryšius, mes sukūrėme tikrą partnerystę su „Kemira“ įmone, dabartine „Baltic Agro“.

Mes didžiuojamės ir gerbiame šį sėkmingą ilgametį bendradarbiavimą, kuris suteikė galimybę mokytis vieniems iš kitų ir būti eruditais. Mūsų partnerystė buvo sėkminga Renatos Laurės dėka, kuri buvo mūsų ambasadorė 17 metų. Jos energijos ir talento dėka „Kemira“ / „Baltic Agro“ tapo svarbiausiu Tradecorp ESA klientu. Norėčiau išreikšti jai savo pagarbą ir gilų dėkingumą.

Renata & Marc Andre

3. Kada gavote pirmąjį „Tradecorp“ produktų užsakymą iš Baltijos šalių kliento?

Pirmasis rinkos segmentas, kuriam skyrėme savo dėmesį, buvo chelatai šiltnamiuose auginamiems augalams, ir pirmasis užsakymas, kurį „Kemira / Baltic Agro“ pateikė mums 2001 m. (gegužės 29 d., pirmasis tuo metu iš ESA!), buvo sustabdytas dviems savaitėms Lietuvos pasienyje, nes chelatai nebuvo Lietuvoje leistinų platinti produktų sąraše!

4. Ar pamenate produktus „pionierius“ Baltijos šalyse (Lietuvoje), su kuriais prasidėjo „Tradecorp“ darbas?

Kadangi šiose šalyse šiltnamiuose auginamų kultūrų kiekis ribotas, po kelerių metų nusprendėme sutelkti dėmesį į laukuose auginamas kultūras. Tai buvo geriausias mūsų sprendimas, nes potencialas buvo didžiulis, ir mes pirmieji oficialiai parodėme, kad mūsų produktai yra efektyvūs ir naudingi.

Bendradarbiavimo su institutais dėka, nešališkai įrodėme, kad tokie produktai kaip „Aton AZ“, „Final K“, „Delfan Plus“ ir „Humistar“ gali žymiai padidinti pagrindinių kultūrų, tokių kaip javai, rapsai, bulvės, burokėliai derlių. „Kemira“ / „Baltic Agro“ buvo tinkamas verslo partneris kreipiantis į stambius ūkininkus, norinčius išbandyti naujas auginimo technologijas. Organizavome daug seminarų ir lauko dienų, kad pristatytume savo produktus ūkininkams.

Rinkoje buvome pradininkai ir ją užėmėme! Prisimenu centrinėje Lietuvoje, krepšinio arenoje surengtą susitikimą su 900 ūkininkų! Patalpoje susirinko daugiau nei milijoną hektarų atstovaujančių žmonių, ir ši konferencija sukėlė tikrą Humistaro užsakymų „cunamį“!

5. Kaip pasikeitė Baltijos šalių žemės ūkis 3 šalyse per pastaruosius 20 metų?

Žemės ūkis Baltijos šalyse per pastaruosius 20 metų suintensyvėjo, sukurdamas vis daugiau galimybių tokioms įmonėms kaip „Tradecorp“ ir, žinoma, pritraukdamas vis daugiau konkurentų.

Mes buvome lyderiai, galintys diegti naujoves, nes šių šalių ūkininkai yra labai atviri ir nedvejodami išbando inovatyvius produktus. Tačiau to nepakanka: svarbiausia, kad entuziastingų, motyvuotų ir kompetentingų pardavėjų komanda įtikintų ūkininkus. Čia buvome nepralenkiami labai motyvuotų vietoje dirbančių komandų dėka.

Renata

6. Kuris prisiminimas yra vienas geriausių, prisimenant pirmuosius „Tradecorp“ metus Baltijos šalyse?

Gražiausias prisiminimas, kurį prisimenu, yra vakarėlis, kurį Lietuvos komanda surengė mano išvykimo proga: visi ten susirinko, įskaitant ir įmonės vadovus, nuoširdžiai dėkojo, kad pristačiau tiek daug gerų sprendimų jų klientams.

“Friendship” lietuvių kalboje reiškia „DRAUGYSTĖ“. Tai aš visada saugosiu savyje, prisimenant šį puikų prieš 20 metų prasidėjusį nuotykį!